lördag 12 maj 2012

write, type, write

Tycker det är så skönt att kunna skriva av sig när man inte mår bra...
Som det är/har varit så mår man inte så bra pga allt som hänt i mitt liv... jag erkänner att jag lider av panikångestattacker och depressioner.... Jag mår aldrig helt 110% bra det finns så mycket jag vill berätta/skriva om men jag orkar inte dra upp olika saker... men jag lämnar det området för stunden. Ni vet ju så väl att jag skulle lägga upp videologgar men har inte riktigt orkat och så kom jag ju på att jag inte visar mej på kamera så mycket och sen en annan anledning som jag inte behöver dra upp igen.... Zanna & Rille mina vänner och min älskade syster ni finns alltid där för mej =) det är jag så glad över... Ett rosfrö du planterar gror i jorden och du måste vattna för att den ska växa till en färgglad planta och slå ut och sända ut den härliga rosdoften... Det är det samma som vänskap/förhållande man måste vänta till det gror och gör det starkare för att sen göra så att man kan lita på varann... Rosen växer och till slut slår ut i blom med den röda färgen och ger den fina doften och styrkan när du vattnar den... Lita alltid på dina vänner/den du är tillsammans med för att det ska gro starkare. För mej har det för det mesta gått åt andra hållet och förlorat folk som betyder massor för en....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar