lördag 12 maj 2012

Love my friends and family

Detta inlägg dedikerar jag till alla mina vänner och mina speciella vänner Rille och Zanna som är mina bästa vänner, som jag alltid ställer upp på och stöttar i vardagen. Så kommer jag till the topic love. Jag trodde jag skulle få ha dej länge i mitt liv men du försvann som en vind och började kalla mej saker som är oacceptabla, t.ex: Att jag var otrogen vilket jag ALDRIG har varit och att jag ligger inte med mina vänner, ja jag är inte sådan och har ALDRIG varit det och det du hörde om knark det var falskt för jag har aldrig rört en drog i hela mitt liv, du kan inte dra alla över ett och samma stup. Jag har inte gjort dig ett dugg och det vet du och jag vet att jag också ställde till en del saker men du ska ha klart för dig att jag inte är som andra typer. Jag har mina vänner bakom mig i vått och torrt och som ALLTID ställer upp på mig vad det än är. Jag vet inte vad jag mer ska säga mer än att jag trodde du skulle stanna kvar vid min sida men du försvann ifrån mig. Denna text handlar just om dig och du vet vem du är..... Jag kommer aldrig glömma tiden med dig. Du har sagt att du inte vill ha med oss att göra mer också men då är det ju upp till dig ju. Du kan inte fortsätta som du gör mot mig och mina vänner  förstår du inte det?? Bara sluta så slutar vi för jag bryr mej inte om dej längre plus att jag mår redan skitdåligt som det är och det vet du om. Jag förstår mig inte på dig, Du lovade så mycket men höll aldrig något. Du var svartsjuk så fort jag var med någon kompis och  det var ganska jobbigt men svartsjuk var jag väl med när du skulle vara med någon annan men hey vem är inte svartsjuk?? Det tillhör ju lite eller vad säger ni alla andra därute?? Jaja men nu är ju allt över och jag har gått vidare i livet, det är ju det livet gör, det går ju vidare även om man inte hittar någon ny ju. Hoppas du är lycklig och hoppas du får en fin framtid för jag säger bara lycka till i framtiden vilken väg du än går för jag orkar inte med att ha nån fiende, vill ha vänner och inte en massa bråk och jag vet att du vill detsamma men du erkänner det ju inte. Snälla fortsätt inte såhär som du gör mot både mej, min syster och mina vänner och du vet att jag ALDRIG har gjort något mot dej. Jag skulle vilja lösa allt med dig men vet ej om det kommer att fungera eftersom du är så emot mig. Hör av dej nån gång när du vet hur du vill ha det, för just nu vet jag iallafall vart du står. Innerst inne vet jag att du inte vill ha det såhär.

Detta blev att väldigt långt inlägg. Men jag älskar mina vänner och familj över allt annat. Ett jättestort tack till Zanna och Rille för allt stöd och all hjälp man fått av er =) 

 Comment and subscribe on my Facebookwall or on Twitter  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar