onsdag 16 maj 2012

Livet

Var rädd om ditt liv, för det kan ryckas ifrån en och ifrån ett annat liv från någon, Jag tänker dagligen på all däruppe i det ovan blå som ryckts ifrån mej.... Jag skänker en tanke upp en tanke till dom andra på andra sidan livet... Jag saknar er alla, Maria Petersson död 2002 (Fosterfarmor) Spelade alltid kort med dig när du var hos oss på julafton, Britta Caesar död 1996 (Gammelmormor), fäller en tår för dej varje dag för jag vill ha dej tillbaka i livet även om jag bara fick träffa dej några gånger och jag känner av din närvaro än idag.... Uno Lundahl död 1996 (Fosterfarfar) minns dej ej riktigt men vet att du var hos oss en jul... Rut Ström (Fostermormor) död 1996, Vi var alltid hos dig när vi var små med mamma på middagar och kommer ihåg att syrran och jag snodde alla köttbullar så mamma och du fick äta all sill istället... JAG SAKNAR ER ALLA!!! R.I.P Skänker alltid en tanke till er alla och var eviga dag =) :,)

Tänk gärna på Hjärt och lungcancerfonden för det gör jag =)

Var rädd om erat liv och gör något bra av det
Jag mår skit var eviga dag pga min panikångest och depression och jag har försökt att ta mitt liv en gång och aldrig mer igen för jag insåg att folk bryr sig om en och att jag kan göra vad jag vill utav mitt liv men så har vi ''DET'' som hände mej som jag ej ska dra upp här och det drog upp ett rejält sår i mitt liv och tid som jag ALDRIG mer kommer få tillbaka.... Ja det är mycket som hänt runt mig i mitt liv som förstört mycket i mitt liv. Så jag vädjar till er andra, gör inga misstag i era liv för det kan få konsekvenser som gör att ert liv kan tas ifrån er eller göra så att ni inte får den tid tillbaka som berövats ifrån er....

Kommentera gärna
Facebook
Twitter 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar