lördag 18 februari 2012

Varit lite off =(

Hej alla =)


sorry att jag har varit lite off på sistone, men det beror på att jag inte har mått så bra =( och att jag är hos mina bröder och mamma ett slag =) men nu är jag här igen och bloggar loss lite :P
Allt har väl varit helt ok tills jag fick världens migränattack o höll på att svimma flera gånger och mådde pyton.... Hoppas all ni andra har haft det bättre än mej (välmåendet) alltså... skulle bara slänga in ett inlägg för nu men skriver snart igen =)
Nu får ni alla ha det bäst och sköta om er riktigt väl =)
Hej sålänge..


oops btw innan jag glömmer det om det finns någon därute
i cyberrymden som vet hur det är att ha migränattacker osv kommentera gärna eller skriv till mig på Facebook och kommentera där. ska skaka fram en privat sida där ni kan kommentera mina inlägg här på blogspot om ni inte har denna så ni kan skriva där och berätta lite om hur ni har det i livet och sånt =)


Men nu måste jag dra en stund och leta dagens låt
om det finns någon och om jag orkar det märks haha :p


Hej sålänge)=
Comment and subscribe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar