torsdag 9 februari 2012

Tankegång :p

Här sitter man och tänker på sitt liv i tillvaron och funderar på vad man skulle kunna ändra på i livet.... hm... finns ju mycket saker att ändra på ändå så e mitt liv förstört och ändå så ska man behöva leva vidare med det och låtsas att må bra =( jaja jag får väl leva med det dåe... har ju inget annat val. Skulle sitta fint med en rejäl slant så man skulle kunna klara sig länge länge men det går ju inte=( Mitt liv ska ändras på, fick ett rejält uppvaknande av en kompis som dock brutit kontakten me mej och går ej att ändra på för hon lär inte ändra på sej heller..... säger ej anledningen för jag vill inte dela me mej så mycket info till alla.... Jag lär inte uppsöka henne heller för den delen för hon har gjort sitt val men kan ej göra så mycket mer än att bara gilla läget att hon är borta.... om hon skulle få reda på att hon hjälpt mej att bättra mej och så på en del saker..... Saknar dej A önskar du vore min vän igen =) men har ju andra vänner jag kan vända mej till och min älskade syster yster som alltid finns där =) kram på dej syster, älskar dej =) Älskar er mina vänner med=)

Detta inlägg kom jag på att jag skulle göra så gjorde det lite snabbt.... =)
Jaja hej sålänge... skriver när jag orkar..

Comment and subscribe =) :p

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med broder min.. tack för att för att du finns i mitt liv :)

    SvaraRadera