lördag 4 februari 2012

Önsketanke :p

HEJ=)

Nu vill jag snart ha bil alltså =), Vet att körkortet är dyrt men jag ska kämpa in i det sista för att få det. Sen kommer ju bilbiten, vilken bil man vill ha men jag har tänkt mycket på en veteranare som man slipper betala skatten på. 
Kanske en Volvo 142 eller en Ford Taunus eller dylikt men jag har så stort problem av beslutsångest när man ska välja..... eller om det finns någon som kan något om veteranare som kan ge tips på en billig sådan. Jag längtar som fan att kunna få ta körkortet och sen glida runt lite hehe;) Ja ni vet ragga runt lite hehe:P ne vars men skulle va skönt o kul att få åka runt lite och bara leva..... men det kommer att dröja ett tag till för teorin är också dyr....


jaja jag får fortsätta att drömma lite haha
ha d sålänge =) hej sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar