tisdag 14 augusti 2012

Hellu i natten :p

Hej alla därute=)

Denna natt har jag nästan bestämt mej för att börja med spelrecensioner och lägga upp lite bilder på dom spelen jag har kört och klarat :p Jag kommer att lägga upp både här och på Facebook, så räkna med att se dom inom någon dag då jag vet hur jag ska lägga upp recensionerna. Kan ej sova för att jag inte är trött och jag mår inte så bra heller men det ordnar sig till slut som det alltid gör på ett eller annat sätt hehe :p Jag ska också börja med att köra detta teckensnitt på bloggen i fortsättningen orkar inte ha blandat teckensnitt så jag kommer bara enbart köra med detta. Jag kommer nog också lägga upp någon mer v-logg men när är inte bestämt ännu så får se när det kommer och när jag orkar. Annars finns det inte så mycket mer att säga nu för tillfället men mer kommer iallafall som sagt =) men annars får ni alla ha det så bra så höres vi. Hej sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar